čtvrtek 12. září 2024

Učitel angličtiny 12. část

Po dlouhé době tu máme další kapitolu 15+ prozatím🤗. No jo dlouho jsem tu nebyla, ale konečně tu jste se nadáli a máte to tu. A jelikož to bude i končit za pár Kapitol, můžete sem psát otázky pro postavy.

Sedl si na mě obkročmo, aby mi zabránil úniku a začal se na mě dívat. Prohlížel si mě svýma hladovýma očima od hlavy k patě. ,,O co se snažíš" optal jsem se zvědavě. ,,To se dozvíš" pověděl a sklonil se k mým rtům. 
Olízl je a v jeho očí byla větší touha, která se nedala uspokojit. ,,Jak sladké" pověděl a skousl si spodní ret. 
Oh, já se snad rozpustím, on je tak sexy, pomyslel jsem si. 
Ale bez povšimnutí mi dal jeho ruku pod mé tričko. Začal mi hladit břicho a pak se zastavil. ,,Co- hrubě mě otočil na břicho a přitiskl se svým rozkrokem k mým hýždím. 
,,Bude se ti to líbit, slibuji" pošeptal mi do ucha. ,,Počkej" vyjekl jsem jako malá holka, když mi rozepínal kalhoty.
,,Však nás uslyší ostatní" řekl jsem. ,,Tak vzdychej potichu" pošeptal svádějícím tónem. 
,,Pane učiteli" optala se jedna holka, která stála před stanem. ,,Vidíš já ti to říkal" pošeptal jsem potichu, aby to slyšel jenom on. 
,,Co potřebuješ" odvětil mrzutě. ,, Xavier, ten kluk, který je většinou času tichý je na střeše chrámu a říká, že chce zemřít" pověděla. ,,Ha, furt mi to budou kazit, už jdu" oddechl si a prohrábl si vlasy. 
,,Jdeš taky" optal se. ,,Jasně."
Vyšli jsme ze stanu a namířili si to k tomu chrámu. 
,,Já zemřu koukejte" křikl Xavier. ,,Bože, to je blbec" pověděl Lee. ,,Mazej dolů ty šmejde nebo ti zlomím všechny kosti v tvém těle" křikl Lee a prohrábl si vlasy. 
,,Už mě kurva serete" pověděl si sám pro sebe. Byl naštvaný a já vím proč. Vždy když chtěl mít se mnou sex, někdo mu to musel překazit. Ještě že tak, bůh ví co by mi udělal. Ale na druhou stranu......
,,Za to stejně můžeš ty" křikl Xavier. Hned jsem se podíval na něj a můj obličej se proměnil v úšklebek. ,,Ty sráči, jestli neslezeš dolů, tak to říkám že tam vylezu a shodím tě dolů" křikl jsem naštvaně. On se trochu vyděsil, ale slezl dolů, ještě že mě poslechl. Hned co slezl dolů, tak ho Lee chytil za ucho a odtáhl pryč. Trochu jsem se pozasmál, jelikož to vypadalo komicky. 
No a náš výlet končil a my jeli všichni konečně domů. Byla to dlouhá cesta a pro Leeho to bylo utrpení. 

Na letišti:
Všichni se už rozešli domů kromě mě a Leeho. ,,Byl to dlouhý výkend co" optal jsem se. ,,To más pravdu" pověděl unaveně. ,,Tak pojď, odvezu tě domů" řekl a nastoupil do auta. Nastoupil jsem do auta a odjeli jsme. Když jsem konečně dojel domů, bylo jedenáct hodin večer. 
,,Tak pa" dál jsem mu pusu na tvář a odešel. Byl jsem unavený takže jsem hned šel do pokoje. ,,Tak počkat" řekl jsem si. Kde je máma a kde jsou ty dva? Šel jsem do kuchyně a na ledničce byl vzkaz, že odjeli na výlet a že se vrátí zítra. No tak ať si to užijou a já jdu spát....


Žádné komentáře:

Okomentovat