pátek 7. července 2023

Učitel angličtiny 6. část

Co pořád řeší. Tak jsem si lehl na postel, abych zabil čas. Je tak měkká. Ani jsem si toho nevšiml, ale usnul jsem. Probudil jsem se, protože řval na nějakýho chlápka po telefonu. 

,,Co se děje" optal jsem se rozespale.

 ,,Ale nic" řekl už zklidněně. 

,,Moc se omlouvám, ale zítra musíš do školy a já musím odjet na služební cestu na týden, takže vstávej, odvezu tě, věci jsou už v kufru" řekl chladně. 

Vstal jsem a šel ven k autu. On po chvíli přišel, musel něco řešit s účetní. Prý, že překvápko. Ať si nemyslí, že si to u mě vyžehlí. Když přišel, uraženě jsem nastoupil a celou cestu s ním nepromluvil. Když jsme dojeli ke mě domů, tak jsem vystoupil a šel ke kufru, kde si vzal věci a odešel. 

,,Hajzl, ale i tak ho miluji, co vlastně předemnou tají?

Ach jo, zítra je škola a já ho neuvidím týden. 
Další den mě vzbudil budík. A jako každé ráno jsem udělal ranní hygienu a oblékl se. Dál jsem si k snídani rohlík a odešel do školy. 
Celý den ubíhal, tak pomalu a mě to vážně štvalo. Každou hodinu jsme něco psali a mě to vážně naštvalo. Když konečně skončila škola, tak jsem se odebral domů. Takhle to pokračovalo týden až nadešel víken. Doufám, že v pondělí příjde a vše mi vysvětlí. 
Nastalo pondělí ráno a zrovna mi volala máma, že prý přijede o něco dřív. A představí mi svého nového kluka a jeho syna. 
Prosím ať je dneska ve škole.
Když jsem šel cestou do školy, tak jsem ho viděl jak jel s nějakým týpkem někam.
On už má někoho?! Tak proto furt někam odcházel. Chtěl mě využít jen kvůli sexu?!
Už se mi ani nechtělo jít do školy, a tak jsem šel za školu. Bylo mi blbě z toho co jsem viděl. 
Utápěl jsem se smutkem a přál si, abych ho nikdy nepotkal. 

Pohled učitele:
Odvezl jsem svého kamaráda, který byl s výhodama a pádil si to do školy, kde se těšil na tu uraženou tvářičku. 
Když jsem, ale šťastně vešel do třídy a myslel si, že tam bude, tak jsem byl na omylu. Nebyl tu. Doufám, že si vzal ty prášky, jestli ne tak......nevím co bych bez něho dělal.
,,Tak třído, uděláme docházku" řekl jsem a začal říkat jejich jména. Když byla docházka hotová, tak napsal téma na tabuli. Byl to třídní výlet na celý víkend. 

,,Musí to být jedno zahraniční město, máte na vybranou a to jsou Srí Lanka, Los Angeles, Korea a Washington DC" pověděl jsem a oni na papír napsali co chtějí.

 Když se mi poslali ty papírky, tak nejvíc papírků bylo na Srí Lanku. 
To ještě neví, že půjdou mezi mnichy. 
Ach jsem příšerný učitel, pomyslel jsem si. V tom někdo zaklepal na dveře. 

A já zvolal: “dále!"

Do třídy vstoupil učitel výtvarky a Riu. 
Učitel si začal stěžovat na to, že byl za školou a jaký jsem špatní učitel atd. 

“Díky, že jste mi to detalně popsal, ale nemáte náhodou práci?" optal jsem se a tím ho odbyl. 

Riu si sedl a ani se na mě nepodíval. Nechápu co se stalo za ten týden, ale určitě za to můžu já. 
Když skončila hodina, šel jsem za ním. 
Šel ke mě a já se mu nemohl podívat do jeho očí. 

“Copak se stalo?" optal se. 

“Ale nic." řekl jsem a odbyl ho.

 Vím, že se něco děje, po škole přijď do mého kabinetu, promluvíme si" přikázal a pak odešel pryč ze třídy. 

Věděl jsem, že ho potkám, věděl jsem, že se tohle stane, byl jsem připravený ne? 
Tak proč jsem tak zdrcený, počkat co to říkám, ani jsem se nepřipravil na tohle ani na to, že někoho za mými zády někoho má. 
Když skončila škola, tak jsem šel za ním do kabinetu, kde ani nebyl. Vždy když něco chce se mnou řešit, tak tu není. Ani ne po 20 minutách přišel. 

“Promiň, jak dlouho tu čekáš." omluvil se a odemknul kabinet. 

Vešel jsem do vnitř a on za mnou zavřel dveře. 
Když to udělal, tak si šel za svůj stůl a sedl si do křesla. 

“Sedni si." řekl a díval se na mě jestli to udělá. 

“Co si po mě chtěl?" optal jsem se, se  sklopenou hlavou. 

“Prosím podívej se na mě." řekl prosivě. 

“Nemohu tě ani vidět, takže"....... 

“Co jsem zase udělal špatně!" vyjel po mě a já se zalekl. 

“Víš co jsi mi udělal?!" optal jsem se naštvaně a vstal ze židle. 

,,Ty někoho máš a ani mi o tom neřekneš!" vyjel jsem po něm. 

“Tak promiň, že mám kamaráda s výhodama." odpověděl toxicky. 

“Když ho miluješ víc než mě, tak si s ním buď!" křikl jsem a chtěl odejít, ale on mě chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě. 

“Já tebe miluji, jeho ne, mám ho jen pro sex, protože ho s tebou mít nemůžu a navíc s ním bydlím." řekl zoufale.

 “Tak ty se mnou nemůžeš mít sex, kvůli tomu, máš kamaráda s výhodama!"vyjel jsem a chtěl mu dát facku, jenže jeho ruka mi zastavila tu mou. 

“Co to-" v tom mě políbil, v tom polibku jsem cítil víc než jen dravost a touhu, ale lásku. 
Když se odtáhl řekl mi, že mě miluje a objal mě. 

“Ale nemysli si, že ti odpoustím." řekl jsem s nafouklíma tvářema.


Žádné komentáře:

Okomentovat