sobota 8. července 2023

Učitel angličtiny 7. část

“Jo a moje máma přijede zítra, takže u nás nemůžeš být" oznámil jsem. “Chápu to" řekl a dal mi pusu na čelo. 

“Jo a ještě něco, nemysli si, že to hodím za hlavu, počkat už jsem si na to zvykl" řekl jsem a usmál se. 

,,Takže to nevadí, že mám kamaráda s výhodama" optal se opatrně.

 ,,Ne, dokuď budeš se mnou chodit" pověděl jsem.

 ,,My už spolu chodíme jo" pověděl a šibalsky se usmál.

“No...jo?". 

Než jsem se nadál, byl jsem na stole a moje nohy byly kolem jeho pasu. 

“Teď už nás nic nevyruší." když to dořekl, tak mu zase zazvonil telefon. 

“Ty to nezvedneš" optal jsem se. 

“Ne, chci být s tebou." řekl. 

“No a já chci domů, takže to zvedni a odvez mě domů." přikázal jsem. 

“Už mi rozkazuješ, jo?" řekl a kousnul mě do krku. 

Bylo to tak příjemné, ale musel jsem se schopit. Slezl jsem ze stolu a on mi zrovna oznámil smutnou zprávu. A to byla ta, že jeho kamarád s výhodama skončil v nemocnici. 
Dobře mu tak, pomyslel jsem si. 

“Pojedeme domů." řekl. A já se zastavil.

“Jak domů, ty už chceš snad se mnou bydlet?" optal jsem se zvedlím obočím. 

“To ty můžeš se mnou, jsi už v posledním ročníku, takžeee." zamyslel se. 

“Dobře, můžeš jen dnes přespat." řekl jsem a protočil očima.

“To už nedělej." pověděl a zmačknul mi pusu. 

Bylo očividné, že mě políbí. 
Když jsme dojeli domů, tak jsem byl vyčerpaný, ale dal jsem si sprchu. Po sprše jsem si lehl únavou do postele. Pak po pěti minutách si přišel ke mě lehnout. 

“Dobrou." řekl jsem unaveně. 

“Dobrou." pověděl a dal mi pusu na čelo. 

Druhý den ráno mě nevzbudil budík, ale mamka. A sakra. 
On pořád vedle mě spal a já nevěděl co dělat, a tak jsem ho shodil z postele. 

“Au, co děláš!" vyjekl a zmateně se na mě podíval. 

“Moje máma se vrátila." pošeptal jsem. 

“To je jedno, ona nás už viděla, přišla tě sem zkontrolovat před dvaceti minutami." pověděl a prohrábl si vlasy. 

“Promiň, nevěděl jsem to." špitl jsem a šel do koupelny. 

Udělal jsem co bylo potřebné a šel jsem dolů, kde byla mamka a povídala si s ním. Vypadá to, že si rozumí.

“Dobré ráno mami." pozdravil jsem.

 “Slyšela jsem ten rozruch v pokoji." usmála se.

 “Nic se nestalo!" řekl jsem. 

“Prozatím." zavtipkoval. 

"Ach, ta láska." povzdechla si mamka a dala mi snídani. 

Tu jsem následně snědl a vzal si batoh. 

“Tak se zatím měj." pověděl jsem u dveří. 

Když jsem byl venku, tak jsem ho chytil za ucho a vynadal mu. 

“Tohle před mojí mámou neříkej, bůh ví co si bude myslet." pověděl jsem. 

“No jo, no jo a teď nastup jinak přijedem pozdě." sdělil unaveně. 

Celý den ubýhal v celku dobře, poslední hodina byla třídnická a já se těšil, co budeme probírat. 

“Tak třído, včera jsme probírali kam pojedeme na týden a vyšla nám Srí Lanka, takže vám teď řeknu co si vezmete." sdělil a na tabuli něco psal. 

Ach, povzdechl jsem si, když jsem měl pohled na jeho sexy zadek. 

“Ehm!" odkašlal si.

 Já se na něj podíval a jeho výraz byl k nezaplacení. 
Měl rozcuchané vlasy, trochu kruhy pod očima, ale ten výraz mě rozesmál. 

“Čemu se směješ?!" optal se rozčíleně. 

“Ničemu." hlesnul jsem.

On se otočil zpět na tabuli a já radši dával pozor. Přece jsem ve škole a on je můj učitel. Když si tak vzpomínám, tak to začal on nebo snad já? 

“Riu, už zase nedáváš pozor!" křikl přes celou třídu a všichni se lekli. 

“Omlouvám se." vyřknul jsem ze sebe. 

“Budeš poškole!" pravil naštvaně. 

Nechápu co dělám špatně, vnímal jsem ho, takže jsem jakoby dával pozor.

 “Tak třído, můžete odejít domů." oznámil a všichni si začali balit, kromě mě, já musel být po škole. 

Když všichni odešli byli jsme tam jenom my dva. 

“Proč jsi nedával pozor při hodině?" optal se naštvaně. 

“Vnímal jsem, takže je to jako kdybych dával pozor ne." vyjádřil jsem se.

“Někdy mám pocit, tě tak seřvat, že bys mě pak nenáviděl." pověděl. 

“To je normální, všem lezu na nervy, ale jen někdy." vyslovil jsem. 

“Ty jsi teda číslo." řekl.

“Jo a kdy vlastně odjíždíme?" optal jsem se. 

“Až za dva týdny." sdělil a šel ke mě blíž. 

Když byl u mé lavici, tak odstrčil lavici a já tam seděl jako kdybych byl kámen. V tom si na mě sedl obkročmo a zvedl mi bradu. 

“Tady máš malinký trest." řekl a začal mi dělat cucfleky na krku. 

“Já nechci, aby to někdo viděl!" vyřkl jsem. 

“Takhle holky poznají, že jsi jen můj." pověděl a přesunul se k mým rtům. 

Když jsme se začali líbat, tak jsem mu dal mé ruce do vlasů a on zas do těch mých. 

“Miluji tě." řekl když jsme se odtáhli.

 “Já tebe taky." řekl jsem a dal mu malou pusinku na nos. 

“Tak teď můžeš domů, já tu musím bohužel zůstat." řekl a postavil se. 

Já ho naposled objal a odešel. Dnes mě čeká večeře s mamkou a jejím přítele a tím synem. Jsem zvědav jak vypadají. 
Když jsem přišel domů, tak tam nikdo nebyl. No tak se jdu osprchovat. 
Šel jsem do sprchy a nechal stékat teplé kapky vody, po mém těle. Je tak příjemná.

“Jsme doma!" křikla mamka ze zdola. 

Vyšel jsem ze sprchy a šel se obléct. Když jsem to tak udělal, tak jsem šel dolů pozdravit mámu. 

“Ahoj mami." pozdravil jsem.

 “Ahoj." pozdravila mě a trochu se zasmála.

 “Proč se směješ?" optal jsem se nechápavě.

 A hned mi to došlo, cucfleky. 
Šel jsem za ní do kuchyně, kde byl muž jejího věku. 

“Ty jsi určitě její syn, rád tě poznávám." řekl a potřásl mi rukou.

“Potěšení na mé straně." řekl jsem. 

“Jmenuji se Aizawa a tohle je můj syn Kuro." představil nás.

“Já jsem Riu." pověděl jsem. 

Nevěděl jsem, že ten syn bude tak nádherný, ale Leeovi se nevyrovná. 
Měl fialovobílý vlasy a jeho oči byly fialkový. V puse měl piercing a jeho pleť byla bledá jako sníh. Docela mi připomíná Subara z Diabolik lovers. Jenže on měl růžové oči i vlasy. No jinak večeře proběhla bez problémů a taky jsem se dozvěděl, že ten muž a mamka se znali na střední škole, jaká romantika.....


Žádné komentáře:

Okomentovat