sobota 22. dubna 2023

Jaký to nález

UPOZORNĚNÍ: Toto je pro lidi 18 + !!!
Nachází se tam sexuální scénky mezi ženami!!!



Jmenuji se Aki, mám modrozelené oči a má postava je trochu vyhublá. Mnozí z vesnice říkají, že jsem se neměla narodit, že jsem prý od ďábla. Říkávala to i má matka, než zenřela a pak se omluvila za vše. Za to, že mě porodila, a tak dále. Žiju ve vesnici Renxe, podle nějakýho proroka. Ten řekl jedno proroctví, a to : ,, Jednou se narodí dívka, která bude mít poměr s ďáblem a to všechny přivede do bídy a krveprolití,, toto když řekl, tak mu vesničané uvěřili, a proto tu byl uctíván jako mág. Kvůli němu zemřelo mnoho žen, ale už je to dlouhá doba. Když zemřel, tak jsem se narodila já. Byla jsem jediný dítě, který se narodilo a začalo mluvit. Byla jsem divná a všichni mě šikanovali. Ale teď když žiju u potoka , tak nemají odvahu ke mě přijít. Říkají, že jsem zabila svou matku, abych jsem se stala čarodějnicí. Ale minulost je za mnou ne. Teď jsem skoro dospělá žena. Tak začnu s příběhem.
"Dnes je, ale překrásné počasí, pomyslela,, jsem si . Dnes je to rok, co zemřela má matka. Proto jí jdu natrhat kytky. Šla jsem na louku, kde rostli tulipány, sedmikrásky a další květy. Co já si pamatuji, tak má matka měla vždy ráda pomněnky. Šla jsem mezi pomněnky a začala je sbírat. Zatím co mi vítr rozhazoval mé dlouho blonďaté vlasy, jsem našla něco podivného. Vypadalo to jako krystal. 
Vzala jsem ho do ruky a v tom se začalo být takové světlo, jakoby proletěl blesk a předemnou se zjevila krásná dívka.
Byla jsem vylekaná, ale ta dívka se zdála v klidu, i když byla nahá. 
"Jsem Miru,, představila se a podala mi ruku. "Já jsem Aki,, řekla jsem jí a potřásla si s ní rukou. "Oh, promiň, že jsem nahá, hned to opravím,, řekla a ani ne sekunda měla černé krátké šaty. 
Nevěřila jsem svým očím. Předemnou stojí čarodějnice. 
"Halo, jsi tu ještě,, zeptala se a já se probudila z transu. 
"A-ano,, zakokrala jsem. "Kde vůbec bydlíš?,,zeptala se. "U potoka, nemáš kde být?,, zeptala jsem se. "Tvé pozvání příjmu, jinak co tu děláš,, zeptala se. "Sbírám kytky pro mou matku,, odpověděla jsem. Ani ne jedným potahem hůlkou vybrala půlku květů. 
"Půjdeme k tobě,, optala se a zazívala si. "Dobře,, řekla jsem a šli jsme. 
Celou cestu bylo ticho a já měla nutkání se ptát na otázky, jenže jsem se bála. 
"Máš určitě otázky, že?,, optala se a já povyskočila strachem. "Neboj se, nekoušu,, řekla a usmála se. "Jsi čarodějka,, zeptala jsem se. Je jasné, že ano proč se ptám na tak blbou otázku, pomyslela jsem si. "Ne, jsem víla,, řekla ironicky. "A umíš číst myšlenky,, optala jsem se. "Ano, ale když ten člověk se do mě zamiluje,, odpověděla.
" Dobře poslední otázka, kde máš rodinu,, zeptala jsem se a ona se zatvářila smutně.
"Emmmm, jsou mrtví,, řekla a trochu se zasmála. "Moje rodina je taky mrtvá, takže cháou tvé pocity,, pověděla jsem. "Hmm,, tohle bylo poslední co vydala ze sebe. Pak už bylo ticho. 
Dorazila jsem domů a dala kytky mámě na hrob. Pomodlila jsem se a šla do domu. 
Než jsem se stačila rozkoukat, byla v mé posteli. "Tady spím já,, řekla jsem a chtěla jí vyhodit. Jenže ona mě chytila a já byla hned pod ní.
"Můžeme spát spolu,, řekla a koukala se mi hluboko do očí. Přibližovala se k mému uchu a jemně ho zkousla.
"Co to děláš?!,, vyjekla jsem. "Uspávám tě,, když tak řekla, tak se i stalo.
Druhý den ráno mě probudila vůně jídla. Vstala jsem z postele a šla za tou dívkou. Zrovna vařila. Sedla jsem si ke stolu a opřela si hlavu rukou. Koukala jsem se na ní a nevypadala až tak špatně. V tu chvíli jsem si všimla, že má mé tričko na spaní. Vypadá v něm roztomile. Co to říkám, dala jsem si dvě facky a ona hned byla u mě. 
"Proč se fackuješ,, zeptala se nechápavě. "Abych se probudila,, řekla jsem a ona přdemě dala jídlo. Sedla si vedle mě a začali jsme jíst. Když jsem dojedla, tak se na mě divně koukala.
"Děje se něco,, optala jsem se nechápavým tónem. "Ne, jen máš tady jídlo,, řekla a ...... políbila mě. "Co se to sakra děje,, vykřikla jsem v mysli. Chtěla jsem ji odtáhnou, jenže místo toho jsem se zapojila.
Nevím co se, se mnou stalo. Byla jsem jako omámená kouzlem. Nebo snad to byla má vůle?
Líbali jsme se tam, tak dlouho, dokuď nám nevyprchal kyslík.
Začala jsem to rozdýchávat a v tom se na mě vrhla. Jako kdyby jí ovládl chtíč. Začala ze mě trhat oblečení. Byla jsem jen v tričku. Začala mě líbat na krku a já si to užíval. Nevím oroč jsem se nebránila, ale bylo jako kdybych to sama chtěla. Ani né sekunda a už jsme se objevili v posteli. Začala mě líbat a hýbala přitom svou pánví do mé kundy. Pak se tam objevili její prsty které koužili dokola a já vzdychala přes celý dům. Začala jsem přirážet svými bokama proti její prtům, až jsem se pochvilce udělala. 
Rozdýchavala jsem orgasmus a ona si lehla. Když jsem to rozdýchala, tak byla řada na mě. Začala jsem jí mačkat prsa a olizovat je. Sundala jsem z ní tričko a jazykem pokračovala k její kundičce. Tam jsem jí chvíli dráždila kritolis a pak jí začala lízat. Začala své ruce dávat do mých vlasů, a tak si sama určovala tempo. Když se udělala, tak jsem si lehla vedle ní a vydechovali jsme. Usnula jsem vyčerpáním a ona asi taky. Když jsem se probudila, tak jsem byla oblečená a ona nebyla doma.
Šla jsem ven a byla na zahradě. Prohlížela si zeleninu. Když si mě konečně všimla, tak šla ke mě a dala mi malou pusu.
Já se usmála a dala jí pusu na čelo. Chytila jsem jí kolem pasu a koukala na krajinu, kde nás čeká hodně dobrodružství a lásky.




Žádné komentáře:

Okomentovat