neděle 16. dubna 2023

Já a císařovna? 3.díl

"Ano,, odpověděla jsem. "Půjdeme do tvého pokoje,, přikázal, a tak jsme šli do vnitř. Sedli jsme si ke stolu a on vytáhl dva papíry. "Tady napíšeš tvé podmínky, když se vezmeme a já napíšu pravidla,, řekl a my začali psát. 
Hmmm co napsat, když se vezmeme. 
Je jasný, že nechci děti, teprve předevčírem jsem měla narozeniny. Taky nechci, aby mi dával tresty bez důvodně a chci mít svůj vlastní pokoj. 
Když jsme oba dva dopsali, tak jsme to dali tomu druhýmu přečíst.
Takže, nebudeš chodit nikam bez mého svolení,budeš mě poslouchat,neutečeš,nezamiluješ se do mě.
"Máš divný pravidla,, řekla jsem naštvaně."Ty máš co mluvit, budeš mít stejně pokoj se mnou,, řekl. "Ale já nechci,, řekla jsem bez svolení.
"To už není můj problém, domluv si to s mou matkou,, pověděl a vstal od stolu.
"Jdi spát, zítra přijď přesně na snídani,, přikázal a odešel ven. 
Šla jsem si lehnout a přemýšlela, jak to bude dál. Nemohla jsem usnout, protože jsem pořád přemýšlela o svatbě.
Musím odsud utéct. Zítra večer uteču. To bylo poslední věc co jsem si řekla, a pak usla.

Dnes to bylo lepší než včera. Byla jsem sice utahaná, ale už mi něco šlo. 
Až na to, že mám zase schůzku ze Shīnem. Proč se chce pořád scházet večer. To nemá čas ráno.
Šla jsem za ní do atlánku. ,,Ale on tam nebyl. To si dělá ze mě srandu, nebo co,,optala jsem se sama sebe. 
V tu chvíli začalo pršet a hřmelo. Bouřka, já mám dnes smůlu. Já se bouřky bojím a jediný kdo mě uklidňovala, byla moje máma. 
V tu chvíli zahřmelo a já si sedla a dala hlavu na kolena. Byla zima a pršelo. Nebyla jsem až tak mokrá, ale bála jsem se moc. Tohle bylo poprvé co jsem byla sama. Začala jsem brečet a najednou jsem uslyšela své jméno.
"Xē Eàr!,,vykřikl Shīn a vběhl do atlánku. Vyděl mě ubrečenou a mokrou. 
"Jsi v pořádku,, zeptal se. "J-já,,zase zahřmelo a já vyjekla. On šel ke mě a objal mě. "Neboj se bude to v pořádku,, uklidňoval mě svým hlasem a já mu v objetí usla.
Byla mi zima, ale i teplo. Pomalu jsem se probouzela a byla v jiné posteli. Vedle postele ležel on a spal. "Hapčík!,, vydala jsem ze sebe.
Já jsem nemocná, to snad né. "Lež,, přikázal Shīn se zavřenýma očima. 
"Ty nespíš,, optala jsem se. "Ne, čekám než se probudíš,, řekl a sedl si. "Bože, jsi taková blbka,, řekl zpruzeně. "Já nejsem blbka,, křikla jsem a hodila po něm polštář.
On ho chytil a hodil ho po mě. Přímo do ného obličeje. "Proč jsi tak hnusný,, zeptala jsem se. "Protože chci,, řekl a otočil se zády na bok. "Já půjdu,, oznámila jsem. "Nikam nepůjdeš bez mého svolení,, řekl naštvaně. "Dobře, dobře,,řekla jsem a lehla si. Koukala jsem do zdi a ani si nevšimla, že odchází. "Omluvím tě u matky a donesu ti lék a snídani,, oznámil a odešel. 
Ach co budu dělat. Dnes budu jakože tady? "Xē Eàr, je tu doktor,, oznámil Shīn s jídlem. Přišel ke mě doktor a sedl si na postel. Chytil mou ruku a netvářil se dobře. "Musíte jíst jen jídlo které nemá moc tuků, takže to maso a cukry vynechte aspoň týden,, řekl doktor. "A co se mnou je, že nemůžu tuky,, zeptala jsem se. " Jste nemocná a taky máte problém s dýcháním, že?,,zeptal se doktor. "Pane doktore, sice můžu být nemocná, ale to neznamená, že špatně dýchám, dýchá se mi dobře víte,, vysvětlila jsem. "Pulz říká něco jiného,, řekl. "A já říkám, že jste špatný doktor,, řekla jsem naštvaně.
"Xē Eàr, on je nejlepší doktor odtud,, řekl Shīn. "Ne to není,, řekla jsem naštvaně. "Ať radši odejde nebo to s ním nezkončí dobře,, pověděla jsem a zachumlala se do peřiny. 
Oba dva odešli ven a tam si něco říkali. Pak přišel Shīn a šel ke mě. "Co chceš,, zeptala jsem se. "Zítra budeš vystupovat,, oznámil. "Cože, já o ničem nevím,, řekla jsem. "Tak teď už víš,, řekl.
,,A to jsem chtěla včera večer utéct,, řekla jsem si pro sebe. "Jelikož zítra vystupuji, tak zítra večer uteču,, pomyslela jsem si. 
Druhý den ráno jsem šla na snídani a pak za nannou. Ta mě ještě doučila tanec a pak jsem měla přestávku do odpoledne. 
Šla jsem do atlánku a tam si četla romantickou knihu. "Co čteš,, zeptal se Shīn. "Nemáš něco na práci,, zeptala jsem se a dál si četla. On mi knihu sklopil a chytil mě za bradu. Jeho úsměv se proměnil do široka a pak mě pustil.
"Odpovídej když se tě ptám,, řekl a sedl si. Opřel se o dřevo a zavřel oči. Byl pohledný, ale prostě ho nemám až tak ráda. 
"Co bys udělal kdybych utekla,, zeptala jsem se opatrně. "Našel bych tě a pak tě ztrestal,, řekl.
"Proč se ptáš,, zeptal se. "Jen tak,, odpověděla jsem. "Paní je čas jít,, oznámila Minzu. Vstala jsem a knihu tam nechala. On taky vstal a já šla do harému a on asi za matkou. 
Když jsem se převlékla do černočervených šatů šli jsme s ostatními holkama do trůního sálu, kde byli lidé který jsem neznala a taky pohledný mladý muž. Měl dlouhé vlasy a byl oblečen do bílého kimona. 
S holkama jsme se seřadili a když začla hrát hudba tak jsme tancovali. Já byla hlavní tanečnice. Když jsme dokončili tanec, tak všichni tleskali. My se poklonil a odešli. Převlékla jsem se a šla zpět a sedla si vedle Shīna. "Jako první císař začal s lichotkama a císařovna ho doplňovala. 


Žádné komentáře:

Okomentovat