čtvrtek 12. září 2024

Učitel angličtiny 14. část

Druhý den ráno jsem se probudil zakrytý v posteli sám. Posadil jsem se a prohrábl si vlasy. Kolik je vůbec hodin? Vzal jsem hodiny, které stáli na stolku vedle postele. Je 11:20, tak pozdě huh. Vstal jsem z postele a budík položil zpět na stolek. Šel jsem k oknu a roztáhl záclony, které zakrývaly okno. V té chvíli mě zachvátilo ostré světlo slunce. Oh ano jsou letní prázdniny.......
Všichni chodí na tůry nebo na koupaliště s přáteli a já jsem ten, kdo zůstává doma. V tom se mi otevřeli dveře a v ní ho stál naštvaný Lee. Opřel se o futra dveří a pozoroval mě deset sekund.
,,Vážně si myslíš, že tě nechám doma" povzdechl si a zkřížil své ruce na prsa. ,,Co plánuješ zase" řekl jsem unaveně. ,,Strávit s tebou prázdniny" řekl a šel ke mě pomalým krokem až byl u mě. Pohladil mě po vlasech a políbil na čelo. ,,Vím, že jsi unavený, ale já chci abys byl šťastný" pověděl a propojil naše ruce. ,,Víš to, že?" pověděl atraktivním přízvukem a pohladil mě po tváři. 

A tak jsem byl přimucen jít si užívat prázdniny. 
,,Kam vůbec jedeme" optal jsem se uraženě. ,,Oh, to uvidíš až tam budeš" pověděl a usmál se šibalsky. Cesta určitě bude dlouhá, tak zatím můžu napsat Maikerovi. 

Ahoj Maikeru😁........

Čus....

Tak jak jde život?

Újde co ty, pořád jsi s tím učitelem?

Moje máma zemřela takže ne, nemám se dobře😮‍💨

To je mi líto, snad se z toho dostaneš.

No to jo....

V tom mi sklopil telefon. Podíval jsem se na něj naštvaným pohledem. ,,Povídej si se mnou, nebo budu žárlit" pověděl jemným tónem. ,,Ugh....no jo" řekl jsem a zandal telefon do kapsy. 
,,Tak co chceš" optal jsem se znuděně. 
,,Nebuď hned tak hnusný" pověděl. ,,Nejsem" řekl jsem a skřížil si ruce na prsa. ,,A teď jsi uražený, miluji tvé změny nálad" pověděl a jemně se zasmál. Chvíli jsem přemýšlel a bylo zase ticho. ,,Noták mluv se mnou," položil svou ruku na mé stehno a začal mě s ní hladit. ,,Nemáme se o čem bavit," pověděl jsem a odstrčil jeho ruku z mého stehna. ,,Kdysi jsi byl veselejší a taky ses rád se mnou bavil, co se změnilo?" optal se smutným tónem. ,,Víš co se změnilo? moje máma zemřela, to se změnilo!!!" křikl jsem naštvaným tónem. ,,Jen jsem tě chtěl udělat šťastným" pověděl se smutným tónem. Trochu jsem to přepískl a začal jsem toho litovat. ,, Promiň" odmlčel jsem se. V autě pak panovalo ticho. 
Po několika minutách jsme zastavili před nějakou luxusní vilou. Byla celá černá a vypadala velice moderně. 
,,Jsme tu" pověděl a vyšel z auta, pak rychle šel k mým dveřím a otevřel je. Byl jsem trochu překvapený, ale to by nebyl on takže jsem vystoupil z auta a prohlédl si vilu z blízka. 
,,No co tak koukáš, běž do vnitř" pověděl pobaveně. Jen jsem na něj hodil pohled přestaň mě otravovat a dál okukovala vilu. Vážně byla krásná. Až po tom co jsem jí celou okoukal jsme šli do vnitř a tam mi mohla spadnout na zem pusa.


Žádné komentáře:

Okomentovat