úterý 11. července 2023

Učitel angličtiny 9. část

Ráno jsem se vzbudil kolem šesté hodiny. Akorát jsem si udělal ranní hygienu a dal si sprchu. Dnes jdu bez svačiny, jelikož dnes končíme dřív. 
Šel jsem si obout boty a vyrazil jsem. Akorát včas jsem byl ve škole. 
Šel jsem do jeho kabinetu a vyčkával jeho příchod. Mezitím co tu nebyl jsem si prohlížel jeho kabinet. Docela útulný. Malá skříňka, stůl se šuplíky, pohodlné černé křeslo a pár obrázků štěňat. 
Když konečně přišel do kabinetu, moje oči se rozzářily, jako kdyby malý kluk se těšil na vánoce. Já spíš slintal. 
Byl oblečen v bílé košily, která mu ladila k uplým černým kalhotám. Jeho vlasy byly přehozeny do zadu a ty jeho oči a brýle z něho dělaly sexy bohatýho muže. 

“Copak ses tak vyfitl?" optal jsem se.

 On se usmál a přešel ke mě a dal mi pusu. 
Ach, ta vůně. Byla to asi kolínská, ale božská. 

“Začneme?" optal se a tím mě vyvedl ze snění. 

Když jsme začali látku, tak jsem to už tak trochu chápal. Ale stejně nechápu, jak mi musí vyjít zkouška. I když to byla půl hodina, tak jsem pochytil jen základ, ale díky jeho triku jsem dnes dostal z matiky za dva. Po škole jsem se musel dostavit domů, kde má matka dělala nějakou výzdobu. 

“Mami?" ona se na mě podívala tázavím pohledem, který já, tak znám. 

“Ano zlatíčko?" promluvila pochvíli ticha.

 “Nevíš něco o půjčení penězích?" optal jsem se nenápadně. 

“Ne, pročpak?" optala se s neviným pohledem. 

“Ale otec ano." když jsem to dořekl, tak se zastavila a nachvíli doumala v mysli. 

“O ničem nevím." pověděla a vrátila se zpět k práci. 

Věděl jsem, že mi lže. Vždy když odtrhne od tebe pohled, tak začne něco dělat, aby na to nemyslela. 

“Ty lžeš, proč sis půjčila od otce?!" vyvalil jsem to vše na ní.

“Udělala jsem to, protože jsem neměla na jídlo, když jsem tam přijela, tak mě okradli, naštěstí mi nevzali telefon, ale ty tomu asi nerozumíš!" vyjela po mě naštvaně. 

“Mami, stalo se něco?" optal jsem se smutným hlasem. 

“Já už jsem tak přepracovaná, že potřbuji dovoleno.u" pověděla unaveným hlasem a po tváři jí stékala slza . 

“Promiň, nevěděl jsem čím si procházíš." pověděl jsem a objal ji.

 Od rána do večera pracuje, jen aby udržela tenhle dům plný zpomínek a ještě musí platit školné. Vše je pro ní náročné, ale až budu mít práci, vše ji vynahradím.
Šel jsem do pokoje a tam se setkal s Kurem. 
Jeho výraz vypovídal, že chce vědět co se stalo, jenže já to nechtěl řešit, a tak jsem ho odbyl. 
Týden uběhl rychle a blížila se Srí Lanka. 
Sbalil jsem si pár věcí na týden a šel k východu. Rozloučil jsem se s mamkou a s těma dvěma novýma členama. 
Když jsem odešel z domu, tak přede mě přijelo červené porše. 

“Nastup si.“ pověděl známí hlas mého učitele. 

Tašku jsem hodil do kufru a nastoupil si. Dnes jsme měli sraz na letišti, takže jsem musel mít odvoz, ale nečekal jsem, že pojedeme poršem. 
Určitě zaznamenal můj vyptávající se obličej, když se tak zamračil. 

“Boháč by měl jezdit jako boháč." pověděl a odjel od mého domu.

“Jenže to černý auto bylo lepší." pověděl jsem jednoduše a zapl si pas. 

Cesta trvala asi tak půl hodiny a v autě bylo po celou cestu ticho. Když jsme dojeli před letiště, tak jsem tam viděl některý spolužáky. 

“Kdy odlétá letadlo?"optal jsem se. 

“Mělo by zhruba za hodinu." pověděl a vystoupil z auta a já hned po něm. 

Došli jsme k ostatním a oni se na mě s vykulenýma očima koukali. 
Jen jsem pokrčil rameny a povídal si s učitelem. Pochvíli přišli i ostatní. 
A sakra moje zavazadlo. Šel jsem zpět k tomu autu a vzal si zavazadlo a doběhl ostatní. Bylo ale divný, že učitel žádný zavazadla neměl. 
Kupodivu nástup do letadla proběhl rychle. Jen jsem poprvé letěl letadlem. Plus jsme seděl u okna. Seděl jsem vedle nějakého cizího muže skoro ve věku jako já. No a tak nějak jsem se ho chytil, když vzlétlo letadlo. 

“Omlouvám se." špitl jsem. 

“Ty letíš poprvé že?'' optal se. 

Já jen překývl a on mě pak začal strašit, že můžeme zemřít. Divný, ale zábavný člověk. Zjistil jsem, že mu je stejně jako mě a jeho jméno bylo Maikeru. Pocházel z Evropy a letěl na Srí Lanku, kvůli nějaké škole, kde chvíli pobyde, aby si mohl vyzkoušet buddhismus. Celé hodiny jsme si povídali a myslím, že by byl dobrý přítel. Nastal večer a my některý šli spát. Teda až na mě a toho kluka. Pořád jsme se bavili. 
Až nastal druhý den ráno a já mu usnul na rameně. Zrovna učitel procházel a oznamoval, že vystupujeme za chvíli. No, toho jeho výrazu se nedalo přehlédnout, když mě probouzel. 
Když jsme vystoupili z letadla, tak mi dal pohlavek.

“Za co to bylo?" optal jsem se nevině a za zády se mu vysmíval.

 “Ty víš za co." pověděl žárlivým tónem. 

Já mu skočil na záda a dal mu malou pusu na tvář, tak aby to nikdo neviděl. 
On se na mě podíval a ušklíbl se. ,,Už to nedělej, jsi jen můj" pověděl a žárlivě si prohodil vlasy. Ach bože, já ho tak miluji.....


Žádné komentáře:

Okomentovat