úterý 4. července 2023

Jsi jen kamarád ne? [18+]

Cítíte to..... Je to vůně kterou tak miluji. Léto začalo a já mám prátdniny.
To jsem ale nevěděl, že to zkončí takhle. 
Jako každé prázdniny koná Jason párty. Je zbohatlík a já jsem jeho kamarád. On je bohatý a já zas oblíbený. Řekněme, že se k sobě jako kamarádi hodíme. Ale dost povídání, musím se připravit na tu párty, která už začla, ale já rád chodím pozdě, pak se to tam rozjíždí. 
Nageloval jsem si své vlasy a rozepnul si košili, tak aby mi byla vidět hruď. Pak jsem se navoněl a dal si žvejku. Hned se cítím líp.
Kouknul jsem se na hodinky a ukazovalo mi půl jedenácté, čas vyrazit.
Šel jsem do garáže pro auto a vyrazil. Cesta k němu trvá tak pět minut autem, takže tam budu tak akorát. Po pár minutách jsem zahlédl jeho dům a plno opilých lidí. Vystoupil jsem z auta a hned šel hledat Jasona. 
Prošel jsem celý dům kromě jeho pokoje, tam jsem ještě nebyl. Vždy si ho zabezpěčuje. Šel jsem po schodech nahoru, kolem opilých lidí a mířil si to přímo do jeho pokoje. Slušně jsem zaklepal a vstoupil. Jak jsem myslel, byl tu.
,, Zdar, Jasone " pozdravil jsem ho a on se na mě podíval překvapeně. ,, Děje se něco " optal jsem se zmateně. ,, Ne, proč by mělo " řekl a postavil se. ,, Pojď si dát pár drinků, čekal jsem na tebe moc dlouho, až mám sucho v krku" řekl a chytil mě kolem krku. Šli jsme do kuchyně, kde byl sklad chlastu a dali si pár drinků. 
,, Dáme si hru " optal se. ,, A jakou " optal jsem se vyzvídavě. ,, Pojď do mého pokoje " rozkázal a já šel. Bylo mi to trochu divný když za námi zamkl dveře, ale byl jsem tak trochu v podnapilým stavu. No a než jsem stačil něco zaznamenat, byl jsem pod ním. 
,, C-co to " vykoktal jsem ze sebe. ,, Pššť " řekl a dal mi prst přes pusu, kterou pak přejel. ,, Dost, jsme jen kamarádi " vyjekl jsem když mi šáhl pod tričko. ,, Můžeme být s výhodama " řekl a začal mi hladit břišáky. ,,To ale nechci" pověděl jsem. ,,Ale já ano" pověděl a svou rukou mi zajel pod kalhoty a přes trenky mi hladil můj penis. ,,Ah" slastí jsem vyjekl. ,,Počkej- vytáhl ho z kalhot.......začal mi ho kouřit a já slatně vykřikoval, až jsem se udělal do jeho pusy. Nečekal dlouho a vysvlékl mě a sebe z oblečení. Prohlížel si každý koutek mého těla, a tak nějak mě to znepokojovalo. ,,Tak co stím bude" pověděl jsem do prázdna. 
On hned na to se svýma prstama zajel do mé díry a kroužil s prsty. Prvně to bolelo, ale pak jsem si na to zvykl a užíval si to. 
,,Jsi připravený" optal se. Ani jsem nestačil něco říct a už ho do mě strčil. ,,Au!" vykřikl jsem bolestí. ,,Promiň" špitl a začal pomalu narážet. To se pak ale zmněnilo v rychlé tempo. Bolestí jsem moje nechty zaryl do jeho zad a slastně vzychal. Po pár minutách jsem cítil divný pocit, a pak to přišlo, oba dva jsme vyvrcholili. [,,agh"]
Lehl si vedle mě vyčerpaný a udýchaný. Pak se po chvilce ke mě přitulil a my jsme usnuli. 
Ráno byl randál. Všichni co byli na párty odešli a tak jsem se šel osprchovat. Po sprše jsem vše uklidil a udělal snídani. 
,,Dobré ráno" pozdravil rozespaný Jason a sedl si. Naložil jsem mu jídlo a šel si sednout. To jsem však neměl dělat jelikož jsem vyskočil bolestí. ,,Ha, ha, ha....... Smál se tak nahlas až se zakuckal jídlem. ,,Dobře ti tak" pověděl jsem uraženě. V tom byl u mě a vypadal hodně děsivě. ,,Baf" řekl a políbil mě. Já ho jemně odstrčil a podíval se mu do jeho modrých očí. ,,Promiň, ale jsme jen kamarádi" řekl jsem. ,,Můžeme být i něco víc" řekl smutně. ,,Co si o nás pomyslí ostatní" vyděšeně jsem se chytil za hlavu. ,,To je jedno, stačí když to budeme tajit" pivěděl a zase začal jíst. ,,Jak myslíš" řekl jsem a odešel do pokoje. 


Konec je blbí, ale orostě si zvykněte ......


Žádné komentáře:

Okomentovat