středa 16. října 2024

Symfonie klavíru

Symfonie do uší mi křičí
Že už konec se blíží
Vysoké tóniny piána
Je jak trýzeň žalu
Ctnostný pane žalu
Řekni mi, dělal jsi to vše pro slávu?

Zoufalství naplnila číši
Když se zvedal tón výši
Muzika hrálá a ty jsi s ní splynul
Jako když hraješ na líbezné housle smrti

Ale touha v tvých očí
Vzplála když nad ohněm jsem stála
Srdce se rozbušilo a pak zapojilo
Trochu mě to rozhodilo

Tvé šarlatánské oči vyprávěly
Že srdce mi právě odebraly
Tvé ladné pohyby na piánu 
Otevřeli v mém srdci bránu
A tys dostal klíč, cos zahodil ho pryč

Tvé prsty pokládají se hladce
Když právě dopadá další klapka
Z očí mi spadla kapka 
Svět se mi otočí, když konec zakončíš
Srdce mi rozbušíš

Čekám co stane se
Zavládne chaos nebo se zem otřese?
Nevím co čekat mám
A tak dál jen poslouchám

Poslední tón, zakončí on
Lidé se zvedají
Rukama mávají, někteří tleskají
Když sólo housle opouští tón








1 komentář: