čtvrtek 6. července 2023

Učitel angličtiny 1. část

“Riu!" křičela mamka z kuchyně. 

Nevrle jsem vstal z postele a mířil si to do koupelny. Vím co chcete říct, proč bydlím u mamky, když mi je 19. let ? No to je tak, že mě o to poprosila, nechce být sama, proto to dělám. Když jsem udělal ranní hygienu, tak jsem se převlékl do uniformy a šel za mamkou.

“Dobré ráno." pozdravil jsem a vzal si toast s marmeládou. 

“Jak ses vyspal?" optala se. 

“Docela dobře." řekl jsem a zakousl se do toastu. 

“Dnes příjdu zase pozdě, takže mě nečekej." oznámila mamka.

 “Dobře, tak si dej pozor." rozkázal jsem a vzal si tašku. 

“Ty taky!" zařvala mamka když jsem odcházel z domu.

Moje cesta do školy netrvala dlouho a já už byl v ní. Šel jsem do skříňky a přezul se. Když jsem tak udělal, tak jsem šel do třídy. Samozřejmě, že se kolem mě zběhly tři fanynky. Ale já je odbyl a šel si sednout. Mají smůlu, jsem na kluky ne na holky. 
Začal jsem si připravovat angličtinu. Dnes z důvodu neznámého, jí máme jako první hodinu. Mě to nevadí, protože mě ta angličtina baví, ale ostatní jí nesnáší.
Akorát včas na hodinu, zrovna zazvonilo. 
V tom do třídy přišel úplný jiný muž. Nebyl to strarý muž který nás učil, ale mladý a sexy.

“Dobrý den třído, jsem váš nový třídní učitel a taky učitel na angličtinu." oznámil a holky se hned začali culit. 

“Jmenuji se Lee Kim a je mi 29 let, máte nějaké otázky?" optal se když to dořekl. 

Hned se všechny holky začali hlásit. A jako největší blbost vypadla jestli je svobodný. On na to nic neodpověděl. 

“Prosím vás, moje osobní věci nebudu říkat, takže otázek bylo dost, je čas se s vámi poznat." řekl a podíval se na mě s divným pohledem. 

“Začni ty." řekl a ukázal na mého spolusedícího. 

“Jmenu ji se Hiro Himatushi a rád maluji." řekl a sedl si. 

Pak jsem byl na řadě já. Vstal jsem že židle a začal.

 “Jmenuji se Riu Narabi a rád poslouchá hudbu." řekl jsem a on pozorně poslouchal. 

Já si sed, a tak to pokračovalo až byli všichni.
Skončila hodina a já si mohl připravit na další hodinu a to byla třídnická, takže jsem si nic nepřipravoval. 
Tak si budu číst, řekl jsem si sám sobě. Vzal jsem si knihu a začal číst. Tak kniha je o tom, že hlavní hrdina se zamiluje do ducha, ale pak ten duch jde do nebe, takže zůstane sám. Smutný, ale zajímavý. 

“Co to čteš?" optal se učitel.

 Já sebou cukl, protože jsem se lekl, podívám se na něj a po chvilce odpovím. 

“Čtu knihu." řekl jsem. 
“A jakou?" optal se znovu.
 “O duchovi a klukovi." řekl jsem a ponořil se dál do čtení, nevšímal jsem si ho, protože mě bavil děj. 

“Ehm!" odkašlal si a zklopil mi knihu.

 Podíval jsem se na něj zmateně a on se ušklíbl. ,,Zachvíli začne hodina, tak to ukliď " přikázal. 
Založil jsem si knihu a dal jí do batohu.
V tom zazvonilo a spolužáci z chodby šli do třídy.

“Tak třído, jelikož je venku hezky, tak jdeme ven." oznámil a všichni začali jásat.  

Když jsme vyšli ven, tak jásem byl jediný, který byl sám a neměl dvojici. Jako vždy, nemám kamarády, ale rád si povídám s klukama z jiných tříd. 
To by nebyl učitel, aby si toho nevšiml, ale byl zaneprázdněn holkama. 
Dorazili jsme do lesa a tam si všichni šli sednout nebo procházet se. Já byl jediný, který vlastně seděl. 
V tom ke mě přišel učitel a sedl si ke mě.

“Proč si tak osamělý a nemáš kamarády?" optal se starostlivě. 

“Mám kamarády, ale v jiných třídách." řekl jsem.

 “Pane učiteli proč si se mnou povídáte?" optal jsem se. 
On se přiblížil k mému uchu a já zalapal po dechu. 

“Protože, mě zajímáš." pošeptal mi a odtáhl se.

 “Co rád děláš ve volném čase?" optal se a usmál se do široka. 

“Poslouchám hudbu, čtu, nebo koukám na anime." odpověděl jsem. Proč mu vlastně odpovídám. 

“Jaký žánr máš rád?" optal se.

 “Em....bl?" řekl jsem nejistě. 

“Tak to si budeme rozumět." řek a usmál se. 

Celou dobu jsme se bavili o tom co nás baví a další blbosti a já si přál, aby to nikdy nezkončilo, ale nic netrvá dlouho a my museli jít zpět na další hodiny.
Škola ubíhala docela rychle a než jsem se nadál, byl jsem před školou.

“Tůt, tůt!" troubilo nějaký černý auto. 

Přijelo ke mě a v něm seděl učitel. 
,,Nechceš svíst domů" optal se. ,,Ne, díky, bydlím tady kousek" řekl jsem. 
,,Jenže nechci, aby tě někdo znásilnil, takže si nastup a to je rozkaz" řekl a vyšel ven z auta. Šel ke mě a otevřel mi dveře. Nemohl jsem nic namít a doufat, že učitel není nějaký úchyl. 
Řekl jsem mu adresu a celou dobu bylo v autě ticho. Když zastavil u mého skromného domku, tak se usmál. ,,Děkuji za svezení" poděkoval jsem a chystal se vystoupit, ale zastavila mě jeho ruka, která mě vtáhla zpět do auta.

“Chci ti říct, že zítra si neber věci, jedeme na výlet." oznámil a já mohl vystoupit. 

“Dobrou noc." řekl jsem a zavřel dveře od auta a mířil si to domů. 

Vyzul jsem si boty a šel do pokoje. Tam jsem se vysvlékl z uniformy a šel se osprchovat. Po sprše jsem šel do kuchyně, si udělat večeři a po večeři jsem zalezl do postele a prohlížel si co je novýho na webu. A po chvilce jsem usl únavou.


Žádné komentáře:

Okomentovat